Logisztika támogatása
Fedezze fel az AppWorks számtalan funkcióját, vagy kérje munkatársunk segítségét!
Megrendelések és szállítmányok kezelése
Az AppWorks logisztikai modulja a logisztikával, raktározással foglalkozó cégek életében kiváltképp hasznos megoldás lehet munkafolyamataik dinamikus működtetéséhez. Segítségével a helyszíni kollégák munkája szervezetté, a csapat kommunikációja gyors, gördülékeny, azonnali információáramlás válik lehetővé. Az adminisztrálásból származó idő lerövidül, mely bevitt adatok azonnal láthatók a rendszerben. A papír alapú munkavégzés, úgymint dokumentumok, jegyzőkönyvek, fuvarlevelek elektronikusan tárolhatók, visszakereshetők, nem szükséges a papíron való őrzésük, hisz mind egy helyen megtalálható.
Útvonal optimalizálás és digitális nyomkövetés
Egyetlen infrastruktúrában összeszervezheti a leányvállalatokat, a különböző telephelyeket és raktárakat, cégenként beállíthatja a felhasználói jogosultságokat, kezelheti a járműflottát és szervezheti az egyes fuvarokat. Az AppWorks segítségével az árumozgás teljes hossza végigkövethető. Egyértelmű, melyik eszköz, illetve árucikk melyik telephelyen, melyik raktárban pontosan hol található; létrehozhat feladatot, hozzárendelhet munkatársat, valamint járművet, és megszervezheti a fuvart, akár térkép segítségével is. Az intelligens útvonaltervező pedig segít költséget megtakarítani.
Ügyfeleink szemével
Az AppWorks felhőalapú megoldás kimondottan kis- és középvállalkozások számára nyújt segítséget a digitális adatlapok kezelésében, aktuális raktárkészletük nyílvántartásában, valamint helyszíni munkavégző kollégáik napi munkaszervezésében.
A testreszabott rendszerbemutató igénylésével bármely cég teljeskörű képet kaphat a szoftver működéséről.
AppWorks a gyakorlatban
Kiemelt funkciók
Termékek és szolgáltatások kezelése
A különböző termékeket és szolgáltatásokat rögzíthetők a rendszerben, különböző adatokat – pl. név, cikkszám, vonalkód, ÁFA-kulcs stb. – lehet hozzájuk felvenni. Az egyes tételeket raktárhoz is lehet rendelni, darabszámmal együtt.
Szállítási megrendelések kezelése
Az AppWorks fuvarozó vállalatok számára egy egységes felületet kínál mind a partnerektől érkező, mind pedig a cégen belüli szállítási igények adminisztrálására.
Intelligens fuvarszervezés
Egyszerűen szervezhet komplex, több állomásból álló fuvarokat térképes nézetben. Ráadásul a rendszer fejlett tervező funkciója segít optimalizálni az útvonalat, így pénzt és időt spórol a cégnek.
Szállítmányok szervezése
Az AppWorks nagyfokú rugalmasságot biztosít az egyes szállítmányok szervezéséhez: a rendszer tudja kezelni, ha egy fuvarhoz egyszerre több szállítmány tartozik, vagy akár egy szállítmány is szétbontható több fuvarra.
Valós idejű térképes megjelenítés
Bármikor megtekintheti a fuvar állapotát. A rendszer valós időben, térképen mutatja, hogy hol tart éppen az adott szállítmány.
Készletnyilvántartás, leltározás
A készletkezelési funkcióval nyilvántarthatja cége raktár- és eszközkészletét. A kiszállított tételek automatikusan átvezetésre kerülnek, így valós időben láthatja a készlet alakulását, valamint utólag visszakövethető a szállítmány mozgása.
Bevételezés és visszárukezelés
Az AppWorks tudja kezelni a különböző árumozgásokat, így a megrendelt árucikkek raktárba való bevételezését, illetve a korábban kiszállított áruk visszavételét is.
Fuvarlevél, szállítólevél generálása
A fuvar- és szállítmányadatokból PDF-et lehet generálni szabadon szerkeszthető és logózható sablonok segítségével. A sablonok létrehozását, illetve módosítását egyedül is elvégezheti bármikor, de támogatást is nyújtunk hozzá.
Integráció külső szállítóval
Az AppWorks külső szállító – pl. Foxpost, MPL – használata esetén is lehetővé teszi a kiszállítás támogatását és nyomon követését.
Vállalatok és járművek kezelése
Az AppWorks egységes infrastruktúrát kínál vállalatok, telephelyek, raktárak kezelésére mind szállítói, mind megrendelői oldalon, kapcsolati adatok, nyitvatartási idő stb. rögzítésével együtt. A rendszerrel járműflottát is lehet kezelni.
Automatikus értesítések
Az egyes állapotváltozásokhoz automatikus események állíthatók be: például push üzenetet lehet küldeni a csapatvezetőnek, ha egy munkatárs megkezd egy munkát, vagy PDF-et lehet generálni egy kitöltött űrlapból, amit azután e-mailben ki lehet küldeni. Az értesítési szabályok utólag is szerkeszthetőek.
Kimutatások
Az AppWorks segítségével átláthatóvá válik cége működése. A Műszerfalon egy gyors pillantással láthatja a fő mutatók aktuális állását. A rendszerben elérhető grafikonok és kimutatások segítenek figyelemmel kísérni, hogyan alakul csapata teljesítménye.
Hogyan működik?
A diszpécser megtervezi a fuvarokat.
A rendszer optimalizálja az útvonaltervet.
A raktáros és a sofőr megkapja a feladatot.
Sofőr elindítja a fuvart.
A raktáros összekészíti és átadja a sofőrnek a szállítmányokat.
A sofőr átveszi a szállítmányokat.
Sofőr kézbesíti a szállítmányokat, és átadja a címzettnek
A szállítólevelek és fuvarösszesítők automatikusan generálódnak.
A diszpécser folyamatosan nyomon követi a fuvarokat
Ingyenes igényfelmérés
Szakértőink segítenek felmérni az igényeit és kidolgozni az Ön számára legmegfelelőbb megoldást. Adja meg elérhetőségeit és visszahívjuk!