Értékesítés támogatása
Fedezze fel az AppWorks számtalan funkcióját, vagy kérje munkatársunk segítségét!
Értékesítés digitális eszközökkel
Az AppWorks segít modernizálni vállalata értékesítési folyamatait, így Ön növelheti cége hatékonyságát és termelékenységét, kiemelkedhet a mezőnyből és versenyképes maradhat a felgyorsult digitális gazdaságban.
A sales csapatok számára fejlett eszközöket kínálunk, amelyek használatával munkájuk egyszerűbbé, átláthatóbbá, hatékonyabbá válik. Az AppWorks segítségével az ügyfélélmény egységesebb, a kommunikáció következetesebb, az üzleti döntések észszerűbbek lesznek. A rendszer támogatja az ügyfelek hatékonyabb kiszolgálását és utánkövetését, az irodai munkatársakat pedig megkíméli a fölösleges utólagos adminisztrációtól.
Ügyfeleink szemével
Az AppWorks felhőalapú megoldás kimondottan kis- és középvállalkozások számára nyújt segítséget a digitális adatlapok kezelésében, aktuális raktárkészletük nyílvántartásában, valamint helyszíni munkavégző kollégáik napi munkaszervezésében.
A testreszabott rendszerbemutató igénylésével bármely cég teljeskörű képet kaphat a szoftver működéséről.
AppWorks a gyakorlatban
Kiemelt funkciók
CRM funkciók
Feltöltheti ügyfelei adatait, kereséseket végezhet, szűrőket állíthat be, az egyes ügyfeleknél pedig megtekintheti a kapcsolati adatokat és előzményeket – pl. korábban kiadott ajánlatokat, megkötött szerződéseket stb. Az adatok azonnal szinkronizálódnak a felhőn keresztül.
Testreszabható mezők
Az AppWorks rendkívül testreszabható. Az ügyféladatbázisban a szokásos adatokon kívül mást is tárolhat: az ügyfelek adatlapjait egyedi üzleti igényeinek megfelelően szerkesztheti, akár új mezőket is felvehet rájuk.
Ügyfélkommunikáció
Visszakereshető az adott ügyféllel korábban folytatott kommunikáció, így pl. e-mailek, telefonhívások, az adott beszélgetés kimenetelével együtt. Az androidos alkalmazásban egyéb csatornákat is lehet kezelni, pl. LinkedIn, Facebook.
Ajánlatok és szerződések
Digitális űrlapok segítségével gyorsan, hibamentesen bekérhető a szerződéskötéshez szükséges összes adat, beleértve az ügyfél aláírását. A kiadott ajánlatok, illetve korábban megkötött szerződések később is egyszerűen visszakereshetőek.
Felhőalapú dokumentumtár
Bármikor megtekintheti a fuvar állapotát. A rendszer valós időben, térképen mutatja, hogy hol tart éppen az adott szállítmány.
Egyedi folyamatok
Minden vállalat értékesítési folyamata eltérő. Az AppWorks mint keretrendszer ideális alapot nyújt speciális igényei kielégítésére; változatos funkcióira építve gyorsan megvalósíthatók egyedi fejlesztésű űrlapok.
Automatikus értesítések
Az egyes állapotváltozásokhoz automatikus események állíthatók be: például egy megkötött szerződést exportálni lehet PDF-be és ki lehet küldeni e-mailben. Az értesítési szabályok utólag is szerkeszthetőek.
Kimutatások
Az AppWorks segítségével átláthatóvá válik cége működése. A Műszerfalon egy gyors pillantással láthatja a fő mutatók aktuális állását. A rendszerben elérhető grafikonok és kimutatások segítenek figyelemmel kísérni, hogyan alakul csapata teljesítménye.
Hogyan működik?
A csapatvezető megtervezi a napi sales találkozókat.
Az értékesítő tableten bemutatja a terméket az ügyfélnek.
Az értékesítő digitális űrlapon begyűjti az ügyfél adatait.
A cég kiküldi az ajánlatot az ügyfélnek.
A szerződést a tableten írják alá.
A csapatvezető grafikonon látja a csapat teljesítményét.
Ingyenes igényfelmérés
Szakértőink segítenek felmérni az igényeit és kidolgozni az Ön számára legmegfelelőbb megoldást. Adja meg elérhetőségeit és visszahívjuk!