Értékesítés
Magas minőségű eszközök, következetes kommunikáció a kiváló ügyfélkiszolgálásért.
Modern értékesítési szemlélet
Az üzletek sikeres megkötéséhez és az értékesítési volumen növeléséhez elengedhetetlen, hogy leendő ügyfelei mindig időszerű és releváns információkat kapjanak. Az értékesítők munkáját sajnos gyakran nehezítik a hiányos vagy elavult adatok, korszerűtlen eszközök és a szervezettség általános hiánya – mindez veszélyeztetheti az üzleti sikert és negatívan hathat a cég bevételeire.
Élményalapú értékesítés
Az AppWorks segít modernizálni vállalata értékesítési folyamatait, így Ön növelheti cége hatékonyságát és termelékenységét, kiemelkedhet a mezőnyből és versenyképes maradhat a felgyorsult digitális gazdaságban.
Az értékesítő csapatoknak magas minőségű eszközöket is kínálunk, melyekkel munkájukat összeszervezetebbé, hatékonyabbá tehetik. A sales modul segítségével nagyságrendileg növelhető az ügyfélkiszolgálás minősége, így az irányukba való kommunikáció következetessé válik. A szoftver megkönnyíti az irodai dolgozók munkáját, ezáltal lecsökkentve adminisztrációs terheiket.
Ügyfeleink szemével
Az AppWorks felhőalapú megoldás kimondottan kis- és középvállalkozások számára nyújt segítséget a digitális adatlapok kezelésében, aktuális raktárkészletük nyílvántartásában, valamint helyszíni munkavégző kollégáik napi munkaszervezésében.
A testreszabott rendszerbemutató igénylésével bármely cég teljeskörű képet kaphat a szoftver működéséről.
AppWorks a gyakorlatban
Kiemelt funkciók
CRM funkciók
Egyetlen központi táblán szervezheti a munkát: létrehozhat feladatot, hozzárendelheti a megfelelő munkatárshoz, és ellenőrizheti az állapotát. Az ütemezéshez naptár is rendelkezésre áll, ami ráadásul összeköthető a Google Naptárral is.
Ügyfélkommunikáció
A webes felületen létrehozott űrlapokat és kérdőíveket a helyszínre kiszálló munkatársak tableten tölthetik ki – akár hangalapú diktálással – és írathatják alá az ügyféllel. Az űrlapokhoz fényképek is csatolhatók, és kitöltés után azonnal feltöltődnek a rendszerbe. A kitöltött munkalap exportálható PDF-be.
Ajánlatok és szerződések
A készletkezelési funkcióval nyilvántarthatja cége raktár- és eszközkészletét. A munkavégzés során felhasznált eszközök, alkatrészek automatikusan átvezetésre kerülnek, így valós időben láthatja a készlet alakulását, valamint utólag visszakövethető, ki, miből, mennyit használt fel.
Felhőalapú dokumentumtár
Szabadon meghatározhatók és rögzíthetők törzsadatok, így nem kell őket minden űrlapkitöltéskor külön kézileg beírni. Ez gyorsítja a helyszínen elvégzendő adminisztrációt és csökkenti a hibás kitöltés lehetőségét. A törzsadatok lekérdezhetők, elemezhetők, így konkrét, valós adatok alapján lehet üzleti döntéseket hozni.
Automatikus értesítések
Egyes eseményekhez beállítható, hogy a rendszer automatikusan üzenetet küldjön az ügyfélnek, így erősíti a kommunikációt és növeli az ügyfélelégedettséget. Az események és kiküldendő üzenetek szabadon szerkeszthetők.
Kimutatások
A helyszíni munka elkészültekor a kitöltött munkalapból azonnal számlát lehet generálni, amit a rendszer automatikusan kiküldhet a megadott e-mail címre, vagy kinyomtathat hőpapíros nyomtatóval Bluetoothon keresztül. Az AppWorks támogatja a NAV-integrációt.
Akiknél már bevált
LUX Hungary
Reichsmann Gábor
IT vezető
Cellect Hungary
Fejes Bertold
Marketing Menedzser
Tudjon meg többet
Töltse le ingyenes tájékoztatónkat és tudjon meg többet az AppWorks előnyeiről, illetve alkalmazhatóságáról a helyszíni kiszállás területén!